potje breken, potje betalen

Geplaatst: 9 juni 2008 in werk
Tags:

Yes, op de vermoeide maandag ochtend hoorde ik in de verte goed nieuws: mijn chef was ziek! Niet dat we dat vieren, maar in mij hoofd zit er toch iemand de samba te dansen. Weer een dag waar je niet moet verschieten als de chef zijn mond opdoet. Want met zo een chef, heb je 80 % de kans wanneer hij iets zegt, je er zeker 5 minuten moet overdoen tegen wanneer je het begrijpt. Vandaag niet dus…

Alles ging goed, ik verveelde me weer (dat heb je wel soms… dagen dat je het van ene naar het andere moet springen, en dagen waar er niets te doen is) en op zulke momemtje kom je wel wat tegen. Ik zat nauwlettend te wachten tot de fuserkit van de printer (een onderdeel) aan vervanging toe was. Toen ik het dan uiteindelijk mocht vervangen, bleek dat het spel niet werkte. De assistent chef had het al direct in de mot dat ik het kapot zou gemaakt hebben.

Jaja, achter een half uur zoek bleek dat het toch kapot was, en ik zag ook direct dat het door mij kwam. Omdat ik geen misverstanden of wat dan ook wou vermijden, gaf ik het ook direct toe dat het het bij het uitpakken was van die fuserkit dat het kapot was. Tja, ge kunt nu 1maal iets kapot maken, nobody’s perfect.
Maar ze zeiden direct het volgende: Ja, we zullen van uw loon afhouden. Ik hoop nog steeds dat het voor te lachen was, maar ze lachten er precies niet mee. Ik was er nogtans voorzichtig mee, kben niet iemand die snel iets breekt ofzo…

Tja, we zullen zien zeker of ze het afhouden van mijn loon. Ma zo ging mijn dag een stukje sneller voorbij 😀

reacties
  1. snowy schreef:

    haha goed bezig ,
    hopelijk geen duur stukske 😛

  2. Johnk361 schreef:

    I was just seeking this info for some time. After six hours of continuous Googleing, at last I got it in your web site. I wonder what is the lack of Google strategy that don’t rank this kind of informative websites in top of the list. Generally the top sites are full of garbage. cadgdgacebck

Plaats een reactie